Kenduri Kahwn ex-officemate...

Mula-mula nak mintak ampun dan maaf sebab tak ada banyak gambar.
Alasannya, malam nikah itu bateri hp sudah low kerana sebelum bertolak pagi sabtu tu lupa caj, tak sempat penuh dah nak gerak, sampai di Teluk Intan sibuk bergayut dengan ex-housemate. Nah! Sejam setengah kami borak, panas telinga! Sampai dekat rumah pengantin dah jam 6 lebih jugak, siap-siap polish make-up, hp baru caj dan akad lepas magrib tersebut. Maaf tak bercas sangat hp tersebut. Untuk majlis resepsi, saya pun kurang ambil gambar sebab sangat banyak dah orang lain yang nak ambil gambar.
Kat bawah ni hasil ambil dari fB ex-officemates jugak.

Cantik baju nikah dia. Nice color too...

Majlis resepsi
 Penutup cerita,
Selamat Pengantin Baru Puan Nawwarah & Encik Fadhil
 Semoga perkahwinan kalian akan kekal bahagia hingga ke anak cucu.
Eh! ada muka yang dikenali tak? Puan dan cik blogger jugak... Cer teka?

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman Book Flight Menggunakan Airpaz

Butik Pengantin / Bridal di Kelantan

Pengalaman 1st time beli tanah lot banglo. Part 1