Followers

Thursday, 13 December 2012

Review : Hantaran Tunang

Assalamualaikum...
Hari ini saja menggedik-gedik buat review pasal hantaran tunang....Tengok gambar sahaja ye. Simple from cik jelita to mr.blue --tee...lama tak panggil dia begitu...

sejadah

tuala

jubah separuh @ kurta (kata mr blue)

coklat
 Hantaran kami berdua adalah lima dulang berbalas lima dulang juga. Adil dan saksama. Kat atas ada 4 gambar je. Lagi satu dulang ialah puding, ni gambar cik jelita ambil malam sebelum tunang, puding tu belum digubah lagi. Hari majlis cik jelita sibuk dan blurr tak bergambar-gambar pun sebab tu tak ada gambar yang di snap (guna kamera hp la), gambar lain-lain dengan abang-abang ipar la.hu. Tak mintak lagi dengan diorang.

Bajet untuk hantaran?
1. Sejadah , RM 15.00 - beli di Uptown Danau Kota
2. Tuala, RM25.00 - Giant Kota Damansara
3. Kurta, FREE - Abah sponsor
4. Coklat, RM50.00 (termasuk untuk makan dirumah) - Langkawi
5. Puding karamel, RM 20.00 - Econjaya Kok Lanas + Mini Market Sekebun Bunga
6. Kotak hantaran polka dot, RM5x4= RM20.00 - Daiso 1 Utama
7. Bunga + Reben, FREE - Recycle kakak punya tunang + nikah

Jumlah Perbelanjaan Hantaran = RM130.00



No comments:

Post a Comment