Wordless Wednesday : Nasi Lemak Ayam Goreng

Assalamualaikum...
Hari ni tak tahu nak cerita apa. 
Nasi lemak ayam goreng - dinner dengan en.Tunang isnin lalu.

#en.Tunang sangat sibuk sekarang...dah kena jaga dua tempat pulak. Kerja hari-hari balik pukul 10 malam kan. Datang jumpa saya pun dah penat, tak ada mood. Saya nak terlalu bercerita tentang perancangan kahwin pun tak sampai hati lihat dia penat. Kursus pra-perkahwinan itu tertangguh lagi ke hujung bulan Januari ini pula. Harap itu pindaan terakhir. CNY nak balik setel borang nikah semua.

Comments

  1. febret! aLamak!!! nmpk sedap sangat..! sebab sambaL kaLer merah pekat.. aaa...nk mkn nasik Lemak jugak La! hoho

    ReplyDelete
  2. sya...sedap sangat...lau dinner dengan en.Tunang, kalau x aimi, dia yg order nasi lemak ni.

    ReplyDelete
  3. kan..nasik Lemak kLw nk taw best je xtengok sambaL!
    tp tunang Sya xbg mkn nasik Lemak da.. die soh diet. duLu time kapeL abes 1 kL die bwk Sya rase nasik Lemak best2. skang pakse diet puLak. uwaa.. fmLy Sya pon sme. pantang Sya suap nasik, teros sound psL diet. msLh berat badan da criticaL skang (mLuah perasan kt bLog org puLak kan..uhukk)

    ReplyDelete
  4. hehe...ala cian dia...sabar ye. tunggu lepas majlis Sya boleh lepas geram dah tak yah diet lagi.aimi ngn tunang terbalik, kami makin mencari makanan sedap sekarang. dia tak suka aimi diet.hu.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengalaman Book Flight Menggunakan Airpaz

Butik Pengantin / Bridal di Kelantan

Pengalaman 1st time beli tanah lot banglo. Part 1