Followers

Friday, 15 March 2013

start to be BUZY! *PENING*

Assalamualaikum...
Penat ahkak! Juling mata, sakit kepala memikiorkan aliran wang keluar masuk.
Baru lepas tutup buku catitan kira-kira.
Makin dekat hari semakin duit itu mengalir macam air.
Kus semangat!
Duit mula melayang pergi...
Makin banyak wang nak keluar, makin menggigil la tangan ini nak menghulur...
Tapi adat sudah, nak bernikah kawen ini bukan kerja kecik, melabur wang banyak jua. Jadi pasrah dan tutup mata je melihat duit tak ada ditangan.
Rumah sewa pun tak cari lagi... 
Adesss... harap-harap dapat berita baik.
Nak balik dok kelate... Kos jimattt! 

Sebelum itu, mari semak jadual saya yang padat sahaja...

18 - 22 Mac 2013 will be away from blog ---Kursus Induksi la pulaks.
25-26 Mac - Exam menaip dan exam JPA. Kus semangat! - Wish me luck!
28 Mac - Riding bus to my hometown--tak sabar nak peluk2 abah. hehehe... (ala tomey2)
to do @ kg
29 Mac- tahlil mama
30 Mac- Kemas-kemas, pergi survey kedai borong kat sana
31 Mac - Buat HIV test. Meet bridal,bincang flow majlis, photog. Night-Back to kL.
1 April - Nak ponteng kerja boleh tak? Grr...

Phew...Phew...
Stress kah??
Okay, jangan stress... Mari merenung ke masa hadapan dengan senyuman...
I loike this picca bcoz I nampak ayu jer dok begitu...
Tolong angguk sebab korang memang akan setuju kalau saya tunjuk picca yang lain.

1 comment: