Untuk Tiga Hari...

Assalamualaikum...

Untuk tiga hari.
Untuk tiga hari ni je.
Jangan menyesal kalau tak dapat lagi lepas tiga hari ni.
Tolong fahami tiga hari je.
Hahaha...
Saja jer gempak...
Kite just nak share tentang
Good news. good news.
-
-
-

Something extra special before CNY holidays!


Before you all head off to celebrate Chinese New Year, we thought we'd give you and your customers something a little extra special over the next few days...

                   10% STOREWIDE TODAY,TOMORROW and THURSDAY!

Use the following voucher codes on their retrospective days and get 10% off all purchases made at www.lazada.com.my.

kod untuk hari ini, Selasa-17 Februari 2015. [klik gambar untuk terus shopping di lazada]


kod untuk esok, Rabu-18 Februari 2015. [klik gambar untuk terus shopping di lazada]

kod untuk esok, Khamis-19 Februari 2015. [klik gambar untuk terus shopping di lazada]



Happy shopping everyone! 

Jangan lupa gunakan kod diatas untuk 3 hari ni untuk dapatkan extra 10%.

Kite pun tengah cuci mata kat lazada jugak ni. kikiki...

Comments

  1. Replies
    1. poket kite dah kosong, cuci mata je mampu...dah frust xdpt shopping terus hadap kerja nan bertimbun. hahaha...

      Delete
  2. arghhh...sale mcm sepanjng tahun je...hahaha..geram pulak tgok..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengalaman Book Flight Menggunakan Airpaz

Butik Pengantin / Bridal di Kelantan

Pengalaman 1st time beli tanah lot banglo. Part 1