Tebus Point Jawab Survey

Assalamualaikum...

Kadang-kadang time senggang, tak keluar lunch tengah hari merajinkan diri jawab survey collect point.
Dah masuk hujung-hujung tahun ni, point pun dah beranak pinak terasa nak tebus point la pulak.

Bukak GlobalTestMarket tadi dah 2k+ point terkumpul.
Pilih-pilih baucer berkenan dihati.
Teringat suami yang dok nak membeli barang di AEON.

Dapat la redeem dua keping baucer bernilai RM20 setiap satu.
Worth what? 
Sape nak bagi senang-senang baucer ni...
Sesambil dok relaks, jawab survey, dapat point. Point jadi duit jugak akhirnya.


Tengok point ada berbaki lagi.
Terpandang pulak ada baucer untuk charity.
Meh derma la RM10 kat situ. Moga memberi manfaat kepada penerima.


Apa kisah. Semua tak usik duit poket pun. 
Rajin jawab survey lagi dapat lagi.
Bila dapat rezeki lebih apa salahnya kongsi bersama.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengalaman Book Flight Menggunakan Airpaz

Butik Pengantin / Bridal di Kelantan

Pengalaman membeli di 11street.my