Mood Shopping: It's Tuppaware Time

Assalamualaikum...

Kali ni mood shopping tuppaware pulak.

Padahal sebelum ni, cap Tuppaware ni guna yang sedia ada kakak-kakak beli untuk mama dahulu atau bagi hadiah je. 

Tetiba saat mengandung kali ni. 
Eh. Cantiknya bekas beras tuppaware nak beli la nanti. (alhamdulillah dapat bersabar untuk suatu masa nanti sebab bajet takde lagi, i'olls sedang elak dari berhutang)
Tapi beli jugak tuppaware 1 set.
Nak tengok?
Taraaa...
Comel tak? 
Suka giler color dia.
Suruh kakak beli, tapi takde stok. Tanya officemate dia ada stok-terus book. 
Selagi tak dapat tuppaware tu, hari-hari tanya officemate tu.
Alhamdulillah still dapat special price.
Sukanya.


Comments

  1. wah cantik, sue pun suka tupperware juga :)

    ReplyDelete
  2. Wahhh...ibu mengandung ni tau...tp mmg cantik...

    ReplyDelete
  3. Wahhh cantik. Ibu Nani pun suka buat koleksi tupperware. Hahaa

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengalaman Book Flight Menggunakan Airpaz

Butik Pengantin / Bridal di Kelantan

Pengalaman 1st time beli tanah lot banglo. Part 1