#muhamadthaqifaiman : merasmi kolam!

Assalamualaikum. 

 Dah lama nak pasang kolam yang beli kat lazada tu tapi asyik bertangguh. Lastly tunggu papa Thaqif balik barulah bukak kolamnya.

Taraa... besar, puas hati sangat dengan harga, dan saiz dia. Cuma kami pakai pump manual. Jenuh juga la nak mengepam. Hehe... Tq papa sanggup pam kolam untuk anak tersayang.
Terus timbul muscle papa setelah setengah jam pam, dah tak payah pergi gim dah le.







Layan anak main air sambil ibu dok membaca novel. 
Dah bosan main sengsorang tu, Thaqif sibuk keluar kolam bagai tarik-tarik suruh ibu masuk jugak. Malas nak layan aihh... Main le ngan papa tu.

Pastu papanya menghalau ibu suruh masak. Dan-dan ibu masuk dapur, dengar anak dok jerit-jerit seronok. Papa plak dengar suara slow-slow je.

Pelik kejap. Intai tengok.
Rupanya dengan papa pun dah menyelam dalam kolam dengan anak siap main penapis bagai.


Comments

  1. Seronok lah dia main kolam tuu :)

    ReplyDelete
  2. Besar kolam tu...seronok jugak tu main dalam kolam.. mesti seronok sakan la budak kalau duk berenang dalam tu

    ReplyDelete
  3. Wahhh..besar betul kolam die..seronoklah tu kan..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengalaman Book Flight Menggunakan Airpaz

Butik Pengantin / Bridal di Kelantan

Pengalaman 1st time beli tanah lot banglo. Part 1