Followers

Tuesday, 16 February 2016

Situasi Ibu Mengandung Je Paham

Assalamualaikum...

Sumber FB tentang situasi ibu mengandung je yang faham.

1. Tak boleh bongkokkan badan sesuka hati. Nak pakai kasut pun susah. Selipar jelah senang sauk buat masa sekarang.

 2. Perut besar macam mengandung kembar lak. hehehe... Ini berlaku kalau kite pilih baju yang warna polos, lembut maka hari-hari berhati-hati sangat pilih baju tak nak nampak seksi sangat.

 3. Sensitif. Ini pun adalah berlaku situasi ni. Almost 12am, dok layan tengok tv ngan husband mintak coklat. Husband dah pening jenuh nak menapak ke 7e. Nasib baik selongkar peti ais ada lagi coklat.

3. Tidur terganggu, tak selesa je. Pusing kiri tak kena, pusing kanan tak kena. Selalu jeles ngan anak bujang yang sedap tidur terlentang meniarap. Siap kacau Thaqif,kejap peluk dia, kejap tarik dia sampai Thaqif rimas. Kikiki... 

 4. Perut macam ada bom. Kadang mengeras pastu dush kena kick. Fuh! mencabar sungguh.

 5. Toilet is the favourite room. Kejap-kejap tandas. Adoi.

 6. Seluruh badan pun nak mengembang. Malas nak citer memang kembang je.

7. Baby aktif. Asyik bergerak je.

2 comments: