Hadiah giveaway diraikan bersama keluarga...

Assalamualaikum...

Hari tu kan menang cash RM50.
Petang tu jugak pergi ATM keluarkan duit nak belanja suami, anak-anak, atok serta opah.
Semangat. 
Walaupun ada lagi duit ditangan, tapi saja nak rasa pegang duit fresh hasil kemenangan itu.
Maafkan sis yang poyo.

Balik kerja tu satu keluarga datang sambil nak melawat jiran belakang rumah masuk wad.
Alang-alang semua dah ada, terus jelah berhenti kat Eddlee Fried Chicken.
Niat asal nak beli mushroom soup, bubur nasi dan ayam goreng, tapi sup dan bubur takde.
Takkan nak makan ayam goreng semata. Marilah beli chicken chop.





 4set chicken chop, 4 ketul ayam goreng.
Rm38.80
Duit baki masuk ke tabung anak-anak.

Thaqif paling teruja dapat ayam goreng, dari kat kaunter bayaran pun lagi dia dah sibuk nak makan, dalam kereta dok mengunyah dah.

Comments

  1. tahniah..hadiah yang dapat dikongsi bersama lagi bermakna kan aimi

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... best kan ada rezeki dpt dikongsi. hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengalaman Book Flight Menggunakan Airpaz

Butik Pengantin / Bridal di Kelantan

Pengalaman membeli di 11street.my