Tabung 2017- semoga terus istiqomah

Assalamualaikum.

Walaupun dah memasuki suku tahun pertama.

Masih belum terlambat untuk mula menabung juga.


52 Weeks Savings
Tabung hijau.

Dua tabung ni mula sediakan pertengahan Januari dah kot sebab awal-awal tu hmm takde mood. 
Alhamdulillah la, walaupun mula lambat sempatlah kejar jugak simpanan, tabung hijau memacu laju hingga cecah ratus dah pun.

Tabung syiling
Tabung baru yang dibawa dari Selangor sana. Tabung ni keterujaan buat Thaqif la. Hari-hari minta duit dengan ibu nak masuk tabung.
Kadang tukar duit syiling dengan kawan office seringgit dua sehari demi bagi Thaqif masuk tabung dia.
Keep it up boy!

Comments

  1. wahhhh...nory ada buat jugak, tapi awal bulan je lajuuuu...hujung bulan korek balik...adehhh susahnya nak istiqomah...hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. paham sangat perasaan itu,kdg2 jd jugak.muahaha...tp xpelah kira ada duit tepi utk hujung bulan jugak.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Pengalaman Book Flight Menggunakan Airpaz

Butik Pengantin / Bridal di Kelantan

Pengalaman membeli di 11street.my